sábado, 16 de outubro de 2010

JENNIFER LAWRENCE-CAST-AS MISTIQUE ON X-MEN-FIRST-CLASS

Jennifer Lawrence


portuguese an english

O elenco continua a crescer. Heat Vision anuncia atriz Jennifer Lawrence de 19 anos estará Winter's Bone, vi no último Inverno, assim como fará parte do The Burning Plain,a atriz foi escolhida para ser a mutante Mistica do X-men:First Class Matthew Vaughn que será um rebot. Fox vai reunir o elenco de modo rápido na esperança de conseguir a produção em andamento o mais rápido possível. Além de Lawrence, Variety também confirmou a participação de Kevin Bacon como um vilão, mas ainda não está nada certo que irá atuar. Ouvi dizer que Singer gostaria de surpreender a todos sobre o vilão no filme, mas quem sabe se eles podem até mesmo fazer aquilo de qualquer maneira.

Mística, que foi interpretada por Rebecca Romijn (acima à direita) na trilogia original, é um mutante que pode imitar outras pessoas, embora ela não pode replicar . Nos quadrinhos, ela foi revelada como a mãe do Noturno. X-Men: First Class concebido por Bryan Singer, escrito por Jane Goldsman, James MacAvoy segue como Charles Xavier e Magneto Michael Fassbender como os homens jovens descobrindo seus poderes pela primeira vez, e reunião com os outros mutantes. O diretor Matthew Vaughn começa a ser rodado em breve, visando a liberação em 03 de junho de 2011. Estou realmente gostando do jovem, ambicioso elenco Vaughn reuniu até agora.


LIFF


The cast continues to grow. Heat Vision announces that 19-year-old actress Jennifer Lawrence, last seen in Winter's Bone as well as The Burning Plain, has been cast as the mutant Mystique in Matthew Vaughn's X-Men: First Class prequel/reboot. Fox has been putting together the cast as quick as they can in hopes of getting production underway as soon as possible. In addition to Lawrence, Variety also confirmed Kevin Bacon's involvement as a villain, but still no word on who he's playing. I've heard that Singer and co would like to surprise everyone about the villain in the movie, but who knows if they can even pull that off anyway.

Mystique, who was played by Rebecca Romijn (above right) in the original trilogy, is a shapeshifter who can mimic other people, though she can't replicate superpowers. In comics lore, she was revealed as the mother of Nightcrawler. X-Men: First Class conceived by Bryan Singer, penned by Jane Goldsman, follows James MacAvoy as Charles Xavier and Michael Fassbender as Magneto as young men discovering their powers for the first time, and meeting up with other mutants. Director Matthew Vaughn begins shooting soon, aiming for release on June 3rd, 2011. I'm really liking the young, ambitious cast Vaughn has put together so far.




http://www.firstshowing.net/2010/07/15/jennifer-lawrence-cast-as-mystique-in-foxs-x-men-first-class/

sexta-feira, 15 de outubro de 2010

GENITORTURERS-INTERVIEW WITH HOTTEST CHICKS FRONTWOMAN GEN

Você pode nos dizer como você se interessou e começou com a música?

Crescendo acima eu acho que uma das primeiras bandas que eu já ouvi foi ACDC. De lá, eu meio que se mudou para o movimento punk e da cena hardcore. Eu fiquei realmente inspirado por todo o "faça você mesmo" conceito na esfera do punk, então eu peguei uma guitarra-baixo e começou a tocar baixo. Eu estava em algumas bandas punk em Albuquerque, Novo México, onde eu cresci. E então, quando eu fui para a faculdade, me mudei para a Flórida para ir para Rollins College, para estudar Med Pre. Eu precisava de uma tomada e eu queria continuar fazendo música, então eu comecei a fazer a coisa de DJ na rádio. Eu comecei como um show punk hardcore / rock, fez uma revista por um tempo, shows agendados na minha faculdade, e começou a Genitorturers banda também. Eu acho que a música sempre foi uma grande parte da minha vida em alguns aspectos, por anos e anos.






Vocês acham que a música era cruzar com a cena Fetish, então?

Bem, não foi uma cena de fetiche, quero dizer que não existia quando começamos a banda. Você tem que tipo de lembrar a banda começou muito tempo atrás, tudo era escandalosamente subterrâneo. Obviamente, não havia internet, você tinha que ir fisicamente aos clubes para fazer algo assim, e realmente não havia nenhuma cena Fetish para falar dos outros do que na comunidade gay de couro. Houve algum piercing e algumas cenas S & M, uma espécie de REALMENTE underground da cena swinger. Mas, não havia realmente observando associado com a forma diferente do piercing associado com o punk e coisas assim. Então, isso não existia. É algo que eu acho que Genitortures ajudou a criar no momento, porque eu diria que foi uma das primeiras bandas a começar a trazer esses elementos em nossa performance ao vivo.


Qualquer coisa particularmente louco, você se lembra?

Engraçado como destaques, lembro-me de uma pequena banda chamada Marilyn Manson And The Spooky Kids, que estavam colocando em um dos nossos shows abertos para nós, era apenas o Spooky Kids na época. Foi engraçado porque eu só lembro de olhar para fora e ver Brian (como ele costumava ser conhecido antes de se tornar Manson) que ele estava usando seu pequeno meias listradas e unha polonês azul dedo, ele tinha calda de chocolate que estava despejando-o sobre as meninas no linha da frente. E então ele acendeu sua marmita no fogo e mijou nele! E os donos do clube foram todos como "Oh meu Deus! Ele realmente pisou-a! "Ninguém tinha visto nada assim, mas eu acho que ele soube que ele estava abrindo para o melhor e ele Genitorturers algo figura! (Risos)













Porque você acha que as mulheres não são representadas na música mais pesada?

Está começando a mudar, mas eu ainda acho que a resposta da indústria da música, e não os fãs, mas a indústria da música tem sido ainda que não é viável para uma série de razões. It's ok para um cara que se levantar e fazer as coisas e comportar-se de certa forma, mas ainda há todos esses tabus bizarro que ainda existem. Eu acho que a figura que nós criamos com este álbum é uma espécie de "Gen Of Arc" figura em termos de dirigir uma revolução. Eu acho que em muitos níveis que está fazendo um comentário sobre o negócio da música. Se você ouvir a primeira faixa que diz "Eu sou um mártir em uma indústria de cafetões e prostitutas" e isso é um elemento de grande ...

Eu estive ao redor da indústria da música por um longo tempo, temos vindo a fazer isso, nós ainda estamos aqui. Nós somos o que somos, nós somos reais, e nós não vamos nos ajoelhar diante de as vacilações e as alterações do tema do momento.


Can you tell us how you got interested and started with music?

Growing up I guess one of the first bands I ever got into was ACDC. From there I kinda moved into the punk movement and the hardcore scene. I got really inspired by the whole “do it yourself” concept in the punk realm, so I picked up a bass guitar and started playing bass. I was in a couple punk bands in Albuquerque , New Mexico where I grew up. And then when I went to college, I moved to Florida to go to Rollins College, to study Pre Med. I needed an outlet and I wanted to continue doing music, so I started doing the DJ thing on the radio. I started like a punk rock/hardcore show, did a magazine for a while, booked shows at my college, and started the band Genitorturers as well. I guess music has always been a big part of my life in some regards for years and years.


Any particularly crazy things you can remember?

Funny highlights like, I remember a little band named Marilyn Manson And The Spooky Kids that were putting on one of our shows opened for us, it was just The Spooky Kids back then. It was funny because I just remember looking out and watching Brian (as he used to be known before he became Manson) he was wearing his little striped socks and blue finger nail polish, he had chocolate syrup he was pouring it on the girls in the front row. And then he lit his lunch box on fire and peed in it! And the club owners were all like “Oh my God! He really stepped it up!” No one had seen him do anything like that, but I guess he heard that he was opening for The Genitorturers and he better figure something out! (Laughs)















Minhas Fotos | spring 2009 issue of Metal Planet featuring  Genitorturers | GENITORTURERS  | GEN-XX

See more of Gen and The Genetorturers:

http://www.genitorturers.com/

http://www.myspace.com/genitorturers


Did you find that music was crossing over with the Fetish scene then?

Well, there wasn't a Fetish scene, I mean that didn't exist when we started the band. You have to kind of remember the band was started a very long time ago, everything was outrageously underground. Obviously, there was no internet, you had to physically go to clubs to do anything like that, and really there was no Fetish scene to speak of other than in the gay leather community. There was some piercing and some S&M scene, kind of REALLY underground in the swinger scene. But, there was really noting associated with fashion other than the piercing associated with punk and things like that. So, that didn't exist. It's something I do think that Genitortures helped create at the time, because I'd say we were one of the first bands to start bringing those elements into our live performance.


Why do you think women aren't represented more in heavy music?

It's starting to change, but I still think that the response by the music industry, not the fans, but the music industry has still been that it's not as viable for a lot of reasons. It's ok for a guy to get up and do things and conduct themselves a certain way, but there are still all these bizarre taboos that still exist. I think that the figure that we've created with this album is kind of a “Gen Of Arc” figure in terms of leading a revolution. I think on a lot of levels it's making a commentary on the music business. If you listen to the first track it says “I'm a martyr in an industry of pimps and whores” and that's a big element...

I've been around the music industry for a long time, we've been doing this, we're still here. We are who we are, we're real, and we're not going to kowtow to the vacillations and the changes of the theme of the moment.













BATMAN 3-INCEPTION'STOM HARDY RETEAMS WITH CHRISTOPHER NOLAN

Inception's Tom Hardy reteams with Christopher Nolan for Batman 3

PORTUGUESE AND ENGLIHS

Inception's Tom Hardy reteams with Christopher Nolan for Batman 3


Para preencher seu elenco para a sequência Cavaleiro das Trevas, o diretor Christopher Nolan vai torna seu sonho assaltante "falsificador" para um papel que ainda não especificado.

Tom Hardy foi cogitado para assumir opapel que foi deMel Gibson como o guerreiro da estrada-se em Mad Max: Fury Road, mas desde que foi adiado pelo menos por um ano, tinha um buraco na agenda de Nolan o fezx ficar muiot feliz.

A sabedoria popular diz que Hardy irá desempenhar um vilão que faz sentido, com o Batman não terá um monte de aliados, como Robin. E Hardy pode ser muitas coisa, arrojado, muscular, mas ele não o Garoto prodigio.

Essa mesma sabedoria quer ver Hardy como o Charada, mas se tivesse que adivinhar, e nós estamos dizendo que ele está atuar como Clayface, um inimigo que se encharcou com algumas quimicas que o transforma em um metamorfo louco.

Em outras palavras, um tipo diferente de falsificador.

http://www.robgranito.com/content/paintings/clayface.jpg

CARA DE BARRO OU CHARADA
http://mateusstein.files.wordpress.com/2008/07/charada5.jpg

In filling out his cast for the Dark Knight sequel, director Christopher Nolan has turned to his dream-heist "forger" for an as-yet-unspecified role.

Tom Hardy was set to take over for Mel Gibson as the road warrior himself in George Miller's Mad Max: Fury Road, but since that's been delayed at least a year, he had a hole in his schedule that Nolan seems all too happy to fill.

Popular wisdom has it that Hardy will play a villain—which makes sense, as the Caped Crusader doesn't have a whole lot of allies, save Robin. And Hardy may be many things—dashing, muscular, British—but he's no Boy Wonder.

That same wisdom wants to see Hardy as the Riddler, but if we had to guess—and we will—we're gonna say he's playing Clayface, an actor who gets doused with some freaky goo that turns him into a mad shapeshifter.

In other words, a different kind of forger.



http://blastr.com/2010/10/chris-nolan-drafts-incept.php

quinta-feira, 14 de outubro de 2010

MIKE MIGNOLA TAKES HELLBOY BY LEGACY

An installment from Hellboy: The Whittier Legacy

PORTUGUESE AND ENGLISH

fãs de Hellboy, alegrai-vos! Original escritor da série e artista Mike Mignola está retornando para o papel de escritor e ilustrador do livro icone que ele criou quadrinhos

Esta semana marca o lançamento de uma série de cinco ediçõesde quadrinhos dos EUA exclusiva criada pela Dark Horse Comics e apresentado pela Toshiba. A DH: programa HD arranca com um estrondo, Hellboy: The Legacy Whittier, com arte e texto por Mignola. O criador do "Demonio Vermelho ", estava animado para voltar a assumir a escrita e ilustrar novas histórias.

Mignola diz que criação de Whittier O Legacy é um agradável regresso às suas raízes Hellboy old-school. "Eu realmente comecei do zero com uma história que poderia ser acessível a uma audiência larga, nova, mas, ao mesmo tempo algo que eu ia gostar do desenho e que os fãs de longa data Hellboy iria apreciar."

Como a maioria das histórias de Lovecraft, esta parcela de oito páginas que carregam a mesma assinatura, nefasto. "A mensagem para esta notícia é: Não mexa com o material que está lá fora no universo."

O Legacy Whittier "é apenas uma história velha e boa deste monstro ", diz Mignola. "Você começa a ver o personagem original, que se parece com o diabo, mas age como um cara normal. Esta história é muito mais próximo de filmes de monstros antigos e histórias de crime."

http://www.starstore.com/acatalog/Hellboy-comic-figures-l.jpg


Hellboy fans, rejoice! Original series writer and artist Mike Mignola is returning to the role of both scribe and illustrator for the iconic comic book he created.

This week marks the launch of a five-story series of USA TODAY-exclusive comics created by Dark Horse Comics and presented by Toshiba. The DH:HD program kicks off with a bang, rolling out Hellboy: The Whittier Legacy, with art and text by Mignola. The creator of the "blue-collar, red demon crime fighter" was excited to once again assume full writing and illustration duties on new stories.

Mignola says creating The Whittier Legacy was an enjoyable return to his old-school Hellboy roots. "I really started from scratch with a story that would be accessible for a wide, new audience, but at the same time something that I'd enjoy drawing and that longtime Hellboy fans would appreciate."



As with most Lovecraftian stories, this eight-page installment will carry the same signature, ominous overtones. "The message for this story is: Don't mess with the stuff that's out there in the universe."

The Whittier Legacy "is just a good ol' monster story," Mignola says. "You'll get to see the original character, who looks like the devil but acts like a regular guy. This story's much closer to the old monster movies and crime stories."

http://blogs.the217.com/capes/files/2008/04/hellboy-wallpaper1.jpeg


http://www.usatoday.com/life/comics/2010-10-11-hellboy11_ST_N.htm

DEADPOOL THE MOVIE-SCRIPT REVIEW






portuguese and english

O roteiro do título será escrito por Rhett Reese e Paul Wernick, mas se Quentin Tarantino escrever para um filme de super-heróis, seria muito parecido com este script para Deadpool. Em seus melhores momentos, Deadpool é como ler Van Wilder encontrndo Kill Bill, uma mistura de comédia de humor negro gênial insano e ridícula por causa da violência de todo tipo que nunca tínhamos visto em qualquer filme de super-herói antes .Deadpool é uma espécie de A Noiva, mas com um senso de humor Looney Tunes.

Ela só vai trabalhar com Ryan Reynolds. Deadpool é escrito para ele, seu estilo, e quando você lê isso, é impossível não ouvi-lo falando na sua cabeça. Ela nunca iria trabalhar com ninguém, mas se realmente Reynolds assumir o papel, ele poderia ser o momento defininitivo de sua carreira. Deadpool poderia se tornar um ícone da cultura pop, ele podia ser o capitão Jack Sparrow de Ryan. Ele é muito bom.

Esperemos que Deadpool venha diferente do filme do Wolverine e que venha nas caracteristicas das comics books ou seja seu uniforme verdadeiro.




The screenplay’s title page says it was written by Rhett Reese and Paul Wernick, but if Quentin Tarantino wrote a superhero movie, it would be a lot like this script for Deadpool. In its best moments, Deadpool is like reading Van Wilder meets Kill Bill, a genius mix of insane dark comedy and ridiculous over the top violence the likes of which we’ve never seen in any other superhero movie before. As a character, Deadpool is kind of like The Bride, but with a Looney Tunes sense of humor.

The thing is, it’ll only work with Ryan Reynolds. The character of Deadpool is written in his voice, his style, and when you read it, it’s impossible not to hear him talking in your head. It’d never work with anyone else but if Reynolds really steps up and takes on the role, it could be the defining moment of his career. Deadpool could become a pop culture icon; he could be Ryan’s Captain Jack Sparrow. He’s that good.

Deadpool will hopefully different from the Wolverine movie, which comes in the characteristics of comic books that is truly his uniform.

more info link to below:

http://www.cinemablend.com/new/Deadpool-Script-Review-This-Role-Could-Make-Ryan-Reynolds-An-Icon-21158.html