sexta-feira, 29 de outubro de 2010

SEXY HALLOWEEN- CHEWBACCA GIRL

PORTUGUESE AND ENGLISH

Yup, that’s exactly what you think it is, a sexy Chewbacca costume. I thought I’d seen everything, but apparently not. Good work to the folks at Yandy.com for surprising me after all these years. It may cost $240, but ladies, I assure you it’s worth it, as if you’re hot and someone snaps a picture of you wearing this at a party, you’ll be internet famous in no time.

I’ve been able to locate the final pieces of my costume, which I’m pretty pleased about, and I’ve been thinking about possibly a reader-submitted Halloween costume contest. Would enough of you be interested in something like that? Hmm… We will see if that pans out.

In the meantime, more pics of Yandy’s sexy Chewbacca, Stormtrooper(ish) and Vader outfits at Geekologie. And even more hot costumes at Yandy.com.




Sim, é exatamente o que você pensa que é, uma fantasia de Chewbacca sexy. Eu pensei que tinha visto tudo, mas aparentemente não. Bom trabalho para o pessoal do Yandy.com que me surpreendeu depois de todos esses anos. Custa 240 dólares, os mais caros, garanto-vos que vale a pena, como se você está quente e alguém tira uma foto de você está vestindo esta em uma festa, você vai ser famoso na Internet, em algum momento.

Eu tenho sido capaz de localizar as peças da minha fantasia, que eu estou muito satisfeito , e eu estive pensando sobre a possibilidade de um leitor-submeter-se a um concurso do traje de Halloween. Seria o bastante interessante algo assim não é mesmo? Hmm ... Vamos ver se isso dá certo lá fora.

Entretanto, mais fotos sexy Yandy Chewbacca, o Stormtrooper (ish) e roupas Vader no Geekologie. E mesmo os trajes mais quentes, Yandy.com.


http://unrealitymag.com/index.php/2010/10/09/one-sexy-halloween-costume-to-rule-them-all/

Nenhum comentário:

Postar um comentário